Det rör på sig!

 71,8 på min vägdag idag :-) Och jag har faktiskt 25,4 i BMI nu. Inte för att man ska lita för mycket på BMI men det känns ju skönt att jag snart är nere på "normalt" ( 24,9)

Det funkar fakttiskt att äta såhär, man kommer in i det fort. Men jag tror att lunchen och frukten räddar mig lite, jag hade nog inte pallat att bara dricka min mat.  Jag tror jag ska fortsätta såhär efteråt också fast byta ut Middagsshaken mot en lättare  måltid. Inte ätra två lagade mål maten om dagen som förr utan ett lite mindre på kvällen. Då kan jag äta mer till lunch och det håller i längden tror jag.

Ikväll blir det badminton ( Och så fort jag har fått mitt schema för nästa termin så ska jag kolla upp friskis och svettis för jag behöver muskler!)

Kommentarer
Postat av: Stream

Grattis till minus! Vad roligt att det rör på sig igen =)

2008-12-01 @ 09:28:46
URL: http://streamsviktiga.blogspot.com
Postat av: Zalli

Stream: Tack! Det är så frustrerande att stå still när man bara vill komma i mål :)

2008-12-01 @ 09:32:09
URL: http://tlcg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0