Jaja, jag är här...

Jag kämpar på men jag har inte hittat motivationen än. Känner mig hungrig hela tiden och kan inte riktigt tackla det. Hade helst av allt bara ätit jämt. Men jag vill ju inte det. Jag vill ju bli färdig och komma i mål. Har kämpat som en idiot för att komma hit och nu är det "bara" sista biten kvar. 10-15 kilo till typ. Vet fortfarande inte vart jag vill hamna.

Så fort motivationen kommer tillbaka ordentligt och jag verkligen kommer in i det igen så lovar jag att jag ska bli bättre på att uppdatera. Just nu är det dessutom så mycket skriva ändå för jag ska skriva C-uppsats i sociologi denna terminen så just nu förbereder vi oss med ett seminarie i veckan och det tar lite tid... Men det är ingen ursäkt, jag vet. Jag ska skärpa mig, jag lovar. Jag ska väga 60-65 kilo i sommar och jag SKA ha på mig bikini utan att skämmas sådeså.

Åter till seminarieuppgiften tills imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0