Knäpp metod

Nä fy sjutton för LCHF ! Visst jag gick ner 2 kilo på de dagarna som jag testade men jag mådde apa. Ständig huvudvärk, torr i munnen och katastrofal andedräkt. Jag skiter i vad läkare säger, det där gör jag inte en dag till. Jag fattar att det var avtändning på socker, det är säkert lika illa som vilken avtändning som helst men det var det inte värt. Jag måste ha frukt liksom. Och grädde i kaffet smakar skitilla. Säkert en supermetod för sånna som vill äta bacon och ost till frukost men jag gillar fräsch mat. Det enda det var bra till var att få mig motiverad att börja äta på mitt sätt igen. För det funkar ju också ;-)

Kommentarer
Postat av: Stream

Det är vanliga övergångsbesvär. Om du verkligen vill testa LCHF så ge det minst två veckor! =)



Men det är ju bra att du fått en kick till att återgå till det sätt som du vet passar dig också. Lycka till nu!

2009-02-21 @ 19:31:51
URL: http://streamsviktiga.blogspot.com
Postat av: Zalli

Ja jag förstår det men det kändes inte hälsosamt för fem öre ;-)

2009-02-22 @ 09:22:57
Postat av: Jenny

Det där är så olika, vilka övergångsbesvär man får. Jag slapp både taskig andedräkt och huvudvärk och kunde lätt köra vidare men som du säger, du behövde ju bara en kick att komma igång igen och det skulle jag behöva oxå... fuskar lite med maten och det blir ju negativt direkt

Postat av: Jessica i Halmstad

Nu får du uppdatera din blogg! :-) Nyfiken på hur det går för dig! Jag kämpar på jag med.. Har drygt 11 kilo kvar suck men men.. Kram Jessica

2009-04-28 @ 10:53:16
URL: http://nyttig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0