Anna Anka har en poäng...

Jag har aldrig tittat på Hollywoodfruar och Anna Anka men eftersom jag inte är helt isolerad så har jag ju hört talas om henne. För någon vecka sedan så såg jag ett reklamklipp med henne när hon pratade om tjocka mammor. Så jag var ju tvungen att googla fram klippet och ärligt talat; även om hon är så fruktansvärt klumpig i sitt framförande så har hon faktiskt en poäng där i slutet. En av de största anledningarna till att jag tog tag i min vikt var för att jag inte vill vara en dålig förebild för mina barn. Så som jag såg ut, det var inte bara osnyggt, det var faktiskt farligt. Riktigt farligt. Jag vill vara en bra förebild för mina barn. Jag vill visa hur man lever hälsosamt och mår bra. Hur ska jag kunna rättfärdiga att jag ska få äta mig till att se ut på det sättet när inte dem får det?  Så även om Anna Anka inte är den mest ödmjuka människan i världen så har hon faktiskt en bra poäng sista minuten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0