På darriga ben på väg tillbaka.

Jag tror att det går bra nu... Vågar inte ropa hej än men jag tror att det går bra. Efter en skitjobbig vårtermin och en underbar sommar (med massor av mysiga vänner och gooood mat) så slutade vågen på 79 kilo. Fruktansvärt och eftersom jag hatar bortförklaringar så har jag inget att säga om detta. Jag tog tag i det i början av september igen och började dessutom att träna på Nautilus. I början gick jag såklart upp i vikt eftersom jag styrketränade. Jag tror att jag var upp i 82 kilo som mest. Helt logiskt, jag vet, men ändå så knäckande. Under hela min viktresa har jag stirrat mig blind på vågen och den har hela tiden varit min motivation (den och bilderna som jag har tagit) så det var svårt att glädjas över 3 kilo UPP. Efter några veckor så vände det i alla fall och nu väger jag 77 kilo. Det börjar ändå kännas ok igen.

Jag äter som förut men jag äter lite mer eftersom jag tränar mycket mer. Jag försöker att träna en timme om dagen Måndag till Fredag. Tre dagar med kondition och två dagar med styrketräning. Det är inte helt lätt att få ihop med 2 barn, skola på heltid (läser min sista termin nu som är är Juridik och socialrätt) och en man som jobbar dagtid. Oftast så lyckas jag klämma in det på lunchen men annars får jag åka på kvällarna när min man har kommit hem och barnen sover. Det funkar bra och det är jättekul!

Det har gått snart två månader så jag vågar inte säga för mycket än men jag tror att jag är på väg tillbaka :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Go girl! Du vet att du är grym!

2009-10-21 @ 23:58:31
URL: http://mskugga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0